Jacob grillhouse Sibiu

30.04.2018

Ne întâlnim la Sibiu cu montaniarzii de la AMC.

Dilu' e să ne vedem în Dumbrava Sibiului.

La Sibiu am mai fost acum mulți ani și nu-mi mai amintesc mare lucru.

Am ajuns la Dumbrava, la intrarea în Grădina Zoologică și una din intrările în Muzeul Satului.

Aici e locul unde are capăt de linie bus-ul 13 care vine de la gară iar bus-ul 22 pleacă spre Păltiniș - e bine totuși să ai ceva repere.

Orarul traficului celor două bus-uri e afișat.

Tot aici se află și hotel Hilton iar in spatele hotelului și pe laterale sunt și ceva pensiuni: Pensiunea Dumbrava Sibiului, Grand și Casa Micu.

În spate la Hilton mai e și restaurantul Cămara Boierului dar nu l-am văzut.


Anul trecut pe toamnă a fost aici festival de film și găsim vestigii.

Până la Diana 1 și 2 unde vom înnopta mai sunt vreo doi kilometri. 

Cu organizarea comunicăm telefonic astfel că nu suntem uitați pe drumuri.

Am călătorit toată ziua și ne gândin să luăm o pauză.

Ne face cu ochiul o terasă.

Un taur ne fixează cu privirea și ne hipnotizează. 

Ne apropiem să vedem ce vrea de la noi. 

Nu pare ostil și ne invită la masă.

Pare o ofertă interesantă. Ce-ar fi dacă... ?

Curiozitatea ne împinge înăuntru.

Ne aflăm chiar vis-a-vis de Hotel Hilton Sibiu și găsim o sală elegantă cu multe ferestre.

Bingo!

Da, ne place!

Acum să ne rugăm să nu dureze mult până primim mâncarea.

Nu, nu durează mult și primim porția de pui shanhai...

... burger-ul mega...

... gulaș-ul...

...și salata caprese.

Mdam... adevărat, am exagerat puțin dar n-am putut să mă abțin.

Totul e delicios...

...și-n mod special îmi place salata.

Mdam... o tratație elegantă și-mi place când se-ntâmplă de astea. 

Chiar aș reveni când mai am drum pe-aici...

© 2018 Blog de plimbări de tot felul creat de Dana
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți